۱۳۸۷ مرداد ۲۳, چهارشنبه

چکیده صحبتهای سرلشگر روحانی در این وبلاگ

به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد
و با درود به تمامی ایرانیان. دیگر داخل و خارج از کشور ندارد! همه باید اینبار متحد و محکم بگوییم مرگ بر جمهوری اسلامی و همه به ایران بازگردیم برای یک انتخابات سالم و برای انتخاب نوع حکومتی که میخواهیم.
مردم عزیز ایران، باور کنید این بار می شود؛ باور کنید با اتحادمان صد نفر را که هیچ میتوانیم یک میلیون خائن را از میهنمان بیرون کنیم. باید اینکار را انجام دهیم. باید باید و باید...
از این به بعد با سرلشگر مهدی روحانی در این وبلاگ همراه خواهیم بود.. برنامه هایشان را مرتب در اختیارتان قرار میدهیم و مهمترین درسهای هر برنامه را در اینجا به شما به صورت نوشتاری منتقل می کنیم.
در برنامه اول که لینک های دانلود آن در پست قبل وجود دارد ایشان گفتند برای شروع تنها کافیست هر شب تلفن را برداریم و به 40 شماره که نمیشناسیم تماس بگیریم و بگوییم : "میدونید ایران داره آزاد میشه؟" و گوشی را قطع کنیم.
این تنها نکته مهم برنامه اول بود
در برنامه دوم که به زودی لینکهای دانلود آن را در اختیارتان - و در دو سرور - قرار خواهیم داد درس دوم را اینطور بیان کردند:
"ما دو تاریخ را مشخص کرده ایم که آمادگی شما مردم را بسنجیم؛ شما باید روز سه شنبه 29 مرداد 1387 به هیچ بانکی مراجعه نکنید. مردم ایران آگاه باشید لطفا: روز سه شنبه 29 مرداد به هیچ بانکی مراجعه نکنید... در مقابل روز بعد یعنی چهارشنبه 30 مرداد تا آنجا که می توانید در بانکها باشید... مرتب در دور و اطراف بانکها پرسه بزنید تا مامورین ما (گزارش دهندگان گروه عقاب ایران) به ما اطلاع دهند و مقدار آماده بودن شما را گزارش دهند. پس روز سه شنبه 29 مرداد هیچ کس به سمت هیچ بانکی نرود و در مقابل روز بعد چهارشنبه 30 مرداد از صبح تا ظهر مرتب در بانکها باشید یا در نزدیکی بانکها بمانید. این آمادگی شما را نشان میدهد"
دوستان عزیز، هم میهنان مهربان، هموطنان... آیا مبارزه از این ساده تر می شود؟؟؟
سه نکته مهم هم وجود دارد که همه باید انجام بدهند تا آنجاییکه در توانشان است: 1 - بیکاری ؛ 2 - کم کاری ؛ 3 - بدکاری
این سه نکته را هرگز فراموش نکنید.
برنامه سوم گروه عقاب ایران روز پنج شنبه ساعت 8:30 شب بوقت لس آنجلس و روز جمعه ساعت 8 صبح بوقت ایران پخش خواهد و هر چه سریعتر در این وبلاگ قرار خواهد گرفت.
این برنامه از تلویزیون پارس و رادیو صدای ایران پخش خواهد شد.