۱۳۸۷ شهریور ۳, یکشنبه

آخرین مشکلات در آپلود فایلها

در بروز نمودن بلاگ رضافاضلی پارس برای 48 ساعت دچار مشکل هستیم.
طبیعتا شما عزیزان منتظر برنامه های چهارم و پنجم هستید. واقعا ازتون معذرت خواهی میکنیم. این مشکل به دلیل نقص فنی است و نهایا تا 48 ساعت دیگر رفع می شود. هموطن عزیز دیگری وبلاگی تهیه کرده اند که برنامه های عقاب ایران را آماده می کنند. در این وبلاگ برنامه چهارم نیز آماده شده است که کمی حجمش بالاست و زیپ نشده می باشد. ما از این وبلاگ نویس و همکار خوبمان تقاضا داریم اگر برایشان مقدر بود برنامه ها را با حجم پایین تر (8 کیلوبایت) و زیپ شده قرار دهند و همچنین بخش های تصویری را به صورت 3 مگابایتی (هر 10 دقیقه = 3 مگابایت) قرار دهند تا اگر احیانا ما به چنین مشکلاتی برخورد نمودیم لینک پشتیبان ما شما باشید. همچون ما که لینک پشتیبان سایت rezafazeli.com هستیم. در هر حال این هموطن بسیار عزیز من این وبلاگ را راه اندازی نموده اند و بی نهایت ازشون تشکر می کنیم. البته ایشون با این پیشرفت حتما به جایی میرسند که ما لینک پشتیبانشان خواهیم شد d:
به دور از شوخی چه تفاوتی دارد؟ ما میخواهیم مملکتمان را نجات دهیم آنهم از دست صد نفر... پس همه با هم و دست در دست هم یکصدا خواهیم شد. همه منتظر آن 2 روز اصلی باشید که همه در یک تظاهرات میلیونی به خیابان ها خواهیم آمد و شعار آزادی سر خواهیم داد.
http://sarzaminejavdan1.blogspot.com
..............................................................................
یک خبر و یک توصیه به هم میهنان:
بسیار مهم. حتما این مطلب را به سرعت انتشار دهید:
طی تماسی که با آقای کامرانی (از اعضای گروه عقاب ایران) داشتیم ایشان اطلاع دادند مافیای اسلامی هم اکنون دور هم جمع شده اند و در حال نقشه کشی برای به تاراج بردن اشیاء موزه های ایران هستند. ایشان فرمودند در آن 2 روز اصلی که همه به خیابان آماده ایم حواسهایمان به موزه ها نیز باشد زیرا این وطن نشناسان از شلوغی و هرج و مرج استفاده خواهند کرد و این در واقع تاریخ ما را نیز با خود خواهند برد. طبیعتا به آن غنیمت خواهند گفت. غنیمت که میدانید چیست؟ همان دزدی اسلامی است که از ابتدا تا کنون دزدی نبوده، بلکه غنیمت شمرده شده و می شود.