۱۳۸۸ فروردین ۱۲, چهارشنبه

تقویم ایرانی - عیدتان مبارک

به نام عشق، آزادی و به نام ایران

هم میهنان عزیز سال نو را به یکایک شما تبریک و شادباش می گوییم و در آستانه سیزده بدر به خدمت شما آمده ایم تا بهترین هدیه عید را از طرف آقای فاضلی و خودمان به شما ایرانیان تقدیم کنیم. هدیه ای که خودمان آن را عیدی گرفته ایم و این عیدی ای است که گروه فرهنگیان به تمام ایرانیان ارائه نمود و ما هم بر آن شدیم تا این هدیه بسیار ارزشمند را در اختیار همگان به صورت آنلاین قرار دهیم.
تقویم کاملا ایرانی، هدیه ای است که هر ایرانی از آن با روی گشاده استقبال می کند و آن را به جای تقویم تحمیلی عربی به روی دیوار خانه و یا حتا به صورت آنلاین نگه داری می کند؛ مناسبت های روزهایش را بر اساس ایران و ایرانی جشن می گیرد یا متاثر می شود.
زیاده گویی نمی کنیم و در آخر، سال نوی 2568 شاهنشاهی را به تمام شما ایرانیان تبریک می گوییم.
عید شما مبارک :)

می توانید این تقویم را از هر کدام از سرورهای زیر دریافت نمایید. ضمنا از تمامی همرزمان می خواهیم تا این تقویم را بر روی وبلاگها و سایتهای خودشان قرار دهند تا براحتی تمامی ایرانیان با این تقویم آشنا شوند و آن را به کار گیرند. بسیار خوب است تا مدیران وبلاگ ها و سایت ها که فایل را دانلود کنند و مجددا آپلود کنند (روی هر سروی حتا همین سرورها) تا فقط آدرس ها تغییر کنند و احیانا اگر کوچکترین مشکلی برای هرکدام از آدرس های زیر بوجود آمد، کاربران دیگر بتوانند از وبلاگ ها و سایتهای دیگر استفاده کنند و با همین آدرس ها (آدرس های زیر) در صورت کپی کردن مواجه نشوند.
...................................................

سرور یک:

سرور دوم:

سرور سوم:

سرور چهارم:

سرور پنجم:

سرور ششم:
سرور هفتم:

سرور هشتم:

سرور نهم:

سرور دهم:

سرور یازدهم:

سرور دوازدهم:

سرور سیزدهم:


سال نو مبارک