۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

وحوش اسلامی باری دیگر انزجار خود را از یادگار ماندگار رضا فاضلی اعلام کردند

در پی لغو مراسم اختتامیه جشنواره وبسایت های ایران به میزبانی خبرگزاری وبسایت های ایران (وبنا) وحوش اسلامی بار دیگر در یک مصاحبه ای که هیچ ربطی به طرفداران و ادامه دهندگان راه رضا فاضلی نداشت نام وی را با نفرت تمام به کار بردند.

چندی پیش مسابقه ای در ارتباط با وبسایت های ایرانی راه اندازی شد و کاربران اینترنتی می توانستند به وبسایت مورد نظر خود در یک نظر سنجی آزاد رای بدهند. وبسایت ها انتخاب شدند و این مسابقه به مراسم اختتامیه خود رسید. مدیریت خبرگزاری وبنا تصمیم گرفت تا در یک مراسمی، اختتامیه این مسابقات را اعلام کند و از اشخاصی چون "عزیز آشفته" از مدیران وبسایت پرقدرت بالاترین دعوت به سخنرانی شد. به غیر از مشکلات مجوز گرفتن برای این مراسم، وبلاگ نویس مسلمانی با عنوان "جهاد مجازی" به طور احمقانه ای مدیر وبنا را تهدید کرد که اگر اشخاصی چون عزیز آشفته در این مراسم قصد سخنرانی داشته باشند، ما مسلمانان وحشی، این مراسم را تخریب خواهیم کرد. طولی نکشید که سایت رجانیوز (از دیگر سایت های وحوش اسلامی) از این وبلاگ اعلام حمایت نمود و آن خبر را در خروجی خود قرار داد. کار به جایی رسید که تیم وبنا تصمیم گرفتند با توجه به عدم دریافت مجوز و مشکلاتی که این وحوش برایشان به وجود آوردند این مراسم را لغو کنند.

امروز مصاحبه ای وبسایت "وبلاگ نیوز" با این وبلاگ نویس داشته و تاکید کرده که گفته های این مسلمان وحشی به وبلاگ نیوز هیچ ارتباطی نخواهد داشت و البته این را در این مصاحبه می خوانیم:

جشنواره ها و مسابقات- در پی لغو شدن اختتامیه جشنواره آنلاین وب سایت های ایران، این شائبه به وجود آمد که عامل اصلی لغو شدن این جشنواره، تهدید یک وبلاگ نویس با عنوان “جهاد مجازی” بوده است. دیروز با مدیر سایت وبنا، سایت برگزار کننده جشنواره گفت و گو کردیم و امروز نیز با وبلاگ نویس “جهاد مجازی” درباره دلیل نوشتن با لحن تند درباره جشنواره وبنا گفت و گو کردیم. در ادامه این گفت و گوی جنجالی را خواهید خواند. ذکر این نکته الزامی است که هر آن چه که مدیریت این وبلاگ گفت منتشر شده است و گفته های او فقط و فقط نشان دهنده دیدگاه اوست و هیچ ارتباطی به نظرات وبلاگ نیوز ندارد.

وبلاگ نیوز:آیا شما با انتشار این مطلب، قصد تهدید مدیران وبنا را در برگزاری مراسم داشتید؟ یعنی آیا می خواستید مراسم را به هم بزنید؟ جهاد مجازی:در صورت حضور مسئولین سایت ضد دین بالاترین خود سایت خبری وبنا زیر سوال می رفت و متاسفانه زیر سوال هم رفت و نیازی به اقدام خاصی نبود. جهاد مجازی نه یک نهاد دولتی است و نه از طرف جایی حمایت می شود ما فقط به وظیفه شرعی خود عمل می کنیم و خواهیم کرد جهاد مجازی طبق وظیفه شرعی خود اعتراضی را نسبت به این سخنرانی ابراز نمود و در صورت تکرار مجددا اعتراض خواهد کرد.

وبلاگ نیوز:با قبول فرض این که رسانه هایی هم چون بالاترین ضد ارزش هستند، آیا راه مقابله با چنین رسانه هایی به این نحو است؟ جهاد مجازی:هر شخصی نسبت به موقعیت و توانایی های خود وظیفه ای بر عهده دارد.

وبلاگ نیوز:اما خیلی ها بر این باورند که بالاترین یک رسانه آزاد است و بر اساس ارسال های کاربران تشکیل می شود. جهاد مجازی:رسانه؟ بردن این نام روش خوبی برای بزرگنمایی این سایت است. جای تعجب دارد که حقیقت را پنهان کنیم. با فعالیت یک ماهه مداوم در این سایت متوجه چند مسئله خواهید شد: مسدود کردن کاربرانی که بصورت فعال لینک های مذهبی و ارزشی می گذارند؛ عدم رسیدگی به گزارش تخلفات کاربران مذهبی؛ توهین های رکیک به مقدسات مذهبی و عدم رسیدگی به این توهین ها باوجود گزارش؛ فراهم آوردن محیطی جهت خودنمایی افراد ضد دین از جمله طرفداران رضا فاضلی ملحد و کافر که به درک واصل شد؛ ایجاد شبهات دینی با تیتر کردن این نوع مطالب در صفحه اول سایت؛ تبلیغ سایت های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران؛ تبلیغ مسابقات فارسی طراحی شده توسط عوامل ضد نظام و ضد دین.

وبلاگ نیوز:با توجه به کنسل شدن اختتامیه جشنواره وبنا، فکر می کنید چه قدم مثبتی در راه وبلاگستان و فضای مجازی فارسی برداشته شده است؟ جهاد مجازی: ۱۶ متخصص فدای یک متخصص!؟ برای شما سوال نیست؟ چه طور مسئولان این مراسم سخنرانی ۱۶ متخصص با سایت های قدرتمند از لحاظ فنی و محتوایی را فقط به خاطر عدم حضور مسئول سایت ضد دین بالاترین لغو کردند؟ مطمئنا با این اقدام سوال دیگری در اذهان به وجود می آید که آیا مسئول سایت بالاترین برای هدف خاصی به این مراسم دعوت شده بود که با لغو سخنرانی این فرد سخنرانی ۱۶ متخصص لغو شد؟مسئولان وبنا باید پاسخگوی این سوال باشند. به نظر می رسد کنسل شدن این مراسم قدمی برای مظلوم نمایی این سایت و مسئولانش باشد. سوال چهارمتان را باید از مسئولین بپرسید که چرا قدم خاصی برای این امر برنداشته اند؟ این بی مسئولیتی دلیل بر اجرای هر مراسم یا جشنواره به هر شکل ممکن و با اهداف خاص نیست؟

وبلاگ نیوز: سئوالی مانده است که در این زمینه فراموش کرده باشیم؟ جهاد مجازی:کمتر کسی است که از خط مشی سایت ضد دین بالاترین بی خبر باشد و مسئولین وبنا مطمئنا جزء آن تعداد اندک نیستند. با این حساب آیا دلیلی برای دعوت چنین فردی با سابقه پشتیبانی فنی یک سایت معاند و آن هم تا حدود ۳۰ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری و با موضوع سخنرانی نقش سایت های اجتماعی! وجود داشت؟ آیا ارزش مسئول این سایت معاند به اندازه ۱۶ متخصص وب که در داخل کشور نیز فعالیت می کنند بود؟ آیا لغو این مراسم فقط به دلیل عدم حضور این شخص معلوم الحال توهین به ۱۶ متخصص دیگر نبود؟ آیا فردی با این تخصص توانایی تجزیه و تحلیل خط مشی و محتویاتی که در سایتش درج می شود را ندارد؟ آیا سرویس دهی به سایت های ضد دین و ضد نظام جرم محسوب نمی شود؟ رسیدگی به جرم کار ما نیست ولی ما نیز وظیفه ای برعهده داریم. در آخر مجددا به این نکته اشاره نمایم براحتی از حضور افرادی که بستری را برای توهین به عقاید دینی و مذهبیامان فراهم می کنند در کشورمان نخواهیم گذشت.


مصاحبه را خواندید! مزخرف گویی های این مسلمانان بماند که فکر میکنند در عصر کامپیوتر و قرن 21 می توانند انسان را به 1400 سال پیش بازگردانند. اما نکته مهم اینجاست که این وبلاگ نویس به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی که از نظر ایشان کافر و یا ملحد هستند اشاره نمیکند به غیر از پدر نازنین و فهمیممان رضا فاضلی. این نشان میدهد که او چقدر کار بزرگی انجام داد و چه یادگاری ای برایمان به ارمغان گذاشت. این نشان می دهد که چقدر بدخواهان ایران نسبت به این مرد مبارز حس نفرت دارند و از اقدامی که او انجام داد و پس از او، ما راهش را ادامه میدهیم بیم و هراس دارند. انقدر این مسلمانان حقیر هستند که بهتر است ما هیچ نگوییم و تنها کاری که توانستیم انجام دهیم این بود که آن مصاحبه را به مقابل دیدگان شما نیز بیاوریم.

برای بار هزارم می گوییم و هزار بار دیگر می گوییم که مپندارید رضا فاضلی مرده است، او پس از خودش یادگاری ای بر جای گذاشت که به زودی ایران را پر خواهد کرد. پس از خودش که یک درخت تنومند و خرد بود، میلیون ها نهال تازه پرورش داد که این نهال ها فردا به درخت تبدیل می شوند و نهال های دیگری را پرورش خواهند داد و شما از این بیم دارید.


و دیگر هیچ...