۱۳۸۸ مهر ۲۰, دوشنبه

شبکه های اجتماعی استحکام بیشتری یابند

از رستاخیز ملی مردمی ملت ایران 4 ماه می گذرد و هر آن رژیمی سفاک و خونریز اسلامی ضعیف تر و شکننده تر و پاشیده تر می شود. این چیزیست که درون و برون مرز به خوبی و با کمی صرف وقت می تواند درک کند گرچه درون مرزی ها بیشتر این موضوع را می فهمند چراکه در قلب آتشند. احساس می شود برون مرز اکنون پس از سی سال دریافته است که وظیفه اش دستور دادن به درون مرزی ها نیست و وظیفه ای که دارد تنها حمایت و دلگرمیهاست چیزی که امروز شما در شاهزاده رضا پهلوی دیدید که با جنبش سبز مردم ایران همراه شدند.
لابیست هایی که نان مردم ستم کشیده ایران را از گلویشان می کشند و به نفع حکومت اسلامی کار می کنند خودشان هم می دانند خائنند اما این نامردیها و خیانتها در خونشان حل شده است که مردم هم نشان دادند طی این تظاهراتها و اعتراضهایشان و تو دهنیهای محکمی که به آنها زدند.
بحث استحکام بخشیدن جنبشهای اجتماعی باید همانطور که در داخل شدت بیشتری گرفته ادامه یابد. بحث اطلاع رسانی هم بحث مهمیست که با قدرت بسیار زیاد در داخل و در خارج از کشور توسط میهن پرستان راستین در حال انجام می باشد. امید داریم که به زودی با برگزاری یک رفراندوم در ایران هرچه سریعتر سرنوشت کشورمان را به دست خودمان رقم بزنیم.