۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

اطلاعیه شبکه "رضا فاضلی پارس" در ارتباط با آغاز پخش دوباره برنامه‏های روشنگری

به نام خداوند جان و خرد
کزین برتر اندیشه بر نگذرد

و با درود به شما دوستان، یاران، عزیزان، مهربانان، بانوان و سروران... درود بر شما ایرانیان
ایرانیان پراکنده در پهندشت گیتی و ایرانیان به پا خواسته برای رهایی از چنگ دزدان، قاتلان، بی همه چیزان، مال مردم خوران، عمامه داران و بی عمامگان، ریش داران و بی‏ریشان و در جمع، اجرا کنندگان اسلام ناب محمدی...

ایرانیان! دیروز آمده بودیم تا در سخت‏ترین شرایط بگوییم هستیم و می توانیم روشن‏گری را در سایه ای ایمن، به خانه های یکایک شما بیاوریم و به آنچه برای خود وظیفه دانسته بودیم، جامه عمل پوشاندیم. حرکتمان فرهنگی بود و ایمان داشتیم در سایه روشنگری فرهنگی، می‏توانیم جوانانمان و نسل آینده ایران را بسازیم اما به آنچه که در ذهنمان مجسم نموده بودیم، سال‏ها جلوتر رسیدیم و این‏چنین تصور نمی‏کردیم که جوانان ایران به این شکل به استقبال فرهنگ ایرانی و دموکراسی بشتابند.
تصور اشتباه نشود! این موضوع، ارتباطی با شکل جدیدی از جنبش زندگی‏خواه مردم ایران که از بیست و سوم خردادماه آغاز شد ندارد. این موضوع به بسیار پیش‏تر از آن باز می‏گردد و در همین جنبش هم دیدیم که خواستار حکومت ایرانی و لاییک شدن توسط مردم به ویژه زنان و جوانان ما به چه مفهومی است. مفهومی که در آن به خاطر دین‏دار بودن، یک بی دین شمشیر نمی‏کشد تا آن هموطن دین‏دارش را به هلاکت برساند اما از 1400 سال پیش به جرم بی دینی و بی خدایی، چه سرها که از روشنگران و روشنفکران و خردورزان جدا کردند.

هموطنان عزیز! باری دیگر می‏خواهیم آغاز کننده راهی باشیم که پیش‏تر آغاز کرده ایم و بهتر شاید این باشد که می‏خواهیم ادامه دهنده راه خردگرایان و روشنگران باشیم.
به زودی شاهد این آغاز نو همراه با بهار ایران خواهید بود.
در این راه همچون گذشته، نیازمند یاری‏های سبز همه شما هستیم تا با هم دیگر عزیزان و ایرانیان درون مرزهای کشور را بیدار سازیم... اگر قابل باشیم.

پیام‏های تکمیلی به زودی و به صورت گسترده به اطلاعتان خواهد رسید.

بهاری باشید
نویسنده بلاگ رضا فاضلی پارس (RFP)