۱۳۸۹ اسفند ۲۸, شنبه

سال نو بر ایرانیان مبارک باد


ملت ایران
سال نویی دیگر است اگرچه
عید ما روزی بود کز ظلم آثاری نباشد

اگر به خاطر داشته باشید استاد در آغاز سال نوی ایرانی - که به سال 2570 شاهنشاهی ایرانی نزدیک هم می شویم - تقویمی را از تارنمای فرهنگ ایران معرفی کردند که به یاد منوچهر فرهنگی این سالنامه منتشر میشد و برای سال جدید نیز آن را منتشر کرده اند।
ما به هیچ روی مطالب درج شده در تارنمای فرهنگ ایران را تایید و یا تکذیب نمی کنیم و تنها سالنامه ای را که منتشر کرده اند، در دسترس همگان قرار می دهیم و آن را معرفی می کنیم।
در تارنمای "سال نو مبارک" می توانید در حال حاضر سالنامه سال جدید را که کمتر از 48 ساعت به آغاز آن باقیست از پیوند زیر دریافت نمایید।
http://rezafazelipars।wordpress.com/
متن آخرین پیام ارسال شده بر روی تارنما به مناسبت آغاز سال جدید به همراه پیوندهای دریافت سالنامه :

سال دیگری می‏آید در حالیکه دل‏های ایرانیان از طرفی خوش به بهاری دیگر است و از طرفی غمگین از بهترین فرزندان مرز و بومش که یا به خاک و خون کشیده شدند و یا همچنان در بند، اسیر دیو هستند.

اگرچه این جبر تاریخ است اما بازگشت روشنی و فرهی نیز جبر است و همانطور که این بهار از راه می‏رسد و زمستان می‏رود، بهار دل‏های ما ایرانیان نیز روزی از راه خواهد رسید و باور داشته باشیم که آن روز دیر نیست اگر هوشیار باشیم.

همچون دو سال گذشته، سالنامه 2570 شاهنشاهی ایرانی که تاریخی فراموش ناشدنیست را به همت تارنمای فرهنگ ایران در چندین پیوند گوناگون برایتان به ارمغان آوردیم، باشد تا ایرانیت خویش که اصلی‏ترین پایه برقراری این مرز و بوم است را حفظ کنیم و به آیندگان تحویل دهیم.

سال نو مبارک

پیوند یکم

پیوند دوم

پیوند سوم

پیوند چهارم

پیوند پنجم

پیوند ششم

پیوند هفتم

پیوند هشتم

پیوند نهم

پیوند دهم





به امید رهایی ایران دربند از دست قاچاقچیان، جلادان، مال مردم خوران، بی همه چیزان، بی پدر و مادران، عمه داران و بی عمامگان، ریش داران و بی ریشان و تمامی دزدان و راهزنان


بدرود و پاینده ایران

هیچ نظری موجود نیست: