۱۳۹۰ فروردین ۲۷, شنبه

در دومین سال درگذشت استاد رضا فاضلی

چو پروانه بگردیم به گرد مهرورزان
به یاد او که فکر کردن را ترویج داد


دو سال از رفتن کسی که فاضل ترین مرد دنیا نبود اما بزرگ منش بود و مردانه ایستاد گذشت। دو سالی که در ابتدا برای تمامی آنانی که او را می شناختند و دوستش می داشتند با بهت و حیرت و نا باوری همراه بود اما کمی بعد خواسته او را باید به یاد می آوردند که می گفت: "خرد را نضج دهید"

و امروز در راستای همان فرمایشات و گفتارها، همانطور که خودش هم نتیجه کار خودش را دید، می بینیم که اندیشه کردن یکی از مهمترین قسمتهای زندگی جوانان ایرانی و مردم این سرزمین شده است و به قطع و یقین که همچنان راه داریم।


در دومین سال درگذشت استاد و پدر خرد ایران در عصر جدید، دیگر اندوهگین نیستیم چراکه میدانیم همه می میریم اما آنچه که به یادگار برای فردا می گذاریم مهم است و ما از آنچه که او برای آینده و برای فرزندانی که هنوز حتا به دنیا نیامده اند به یادگار گذاشت بهره می گیریم تا ایران را بسازیم।

ما ساکت نخواهیم بود و نیستیم। به زمان نیاز است اما خود شما هرکدام یک شبکه و شبکه ها هستید که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا می توانید این صدا را گسترش دهید।
به زودی در ایران آزاد، آزادانه در کنار هم باشیم و سالگرد تولد و مرگ او را هر دو شادی کنیم و شاد باشیم از اینکه چنین مردی را در کنارمان داریم که هیچ زمان از دستش نخواهیم داد।
فاضلی، فرخزاد، شفا، سعیدی سیرجانی و تمام آنانی که نامی نیک از خود به جای گذاشته اند زنده اند چراکه کلام زنده است।

نمـیرم از این پس که من زنده ام
کـه تــخــم خـــــــرد را پـراکنده ام

پایدار و سربلند باشید
خرد نگهدارتان

هیچ نظری موجود نیست: